Beoordelingen van Van der Valk Theaterhotel Almelo

Recente recensies van Van der Valk Theaterhotel Almelo

4 sterren na 116 reviews

, vandaag

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super snelle en vriendelijke bezorging! Het eten was voortreffelijk!

, gisteren

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het zag er heerlijk uit maar het was véél te zout. Varkenshaas was iets teveel doorbakken.

, 26-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ik had voor 19.00 uur besteld, jullie gewoon eenzijdig bezorgtijd veranderd, doorgegeven via de mail, wat ik niet gezien heb. Eten was niet erg warm meer, toen we het kregen. Alles wat gepaneerd uit de frituur kwam was taai. Voordeel dat de keuze uitgebreid was, maar ga hier niet meer bestellen.

, 25-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Erg veel! Haha, we hebben genoten. Was heerlijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 25-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De vis en het vlees waren heerlijk. De patat was al wat koud en slap, maar we begrijpen dat warme knapperigere patat bijna niet organiseren valt bij bezorging.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 25-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De kwaliteit was matig, helaas niet wat we gewend zijn. De bezorging ging ook niet in 1x goed, de bestelling was niet compleet. Dit werd wel netjes opgelost, maar hierdoor heb je niet al je eten tegelijk.

, 25-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Was goed 👍👍

, 25-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was koud. Niet meer

, 24-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten was heel goed alleen ontbraken de nacho’s in de tapas box die wij hadden besteld.

, 24-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Het eten was echt super lekker, maar ze waren bestek vergeten een tapas en de mayonaise. Een collega van jullie heeft 2x dit alsnog naar onze kamer gebracht. Maar zeker een goed alternatief op de kamer eten ipv het restaurant want die was al vol geboekt.

, 24-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Vandaag om 18.15u besteld. Vegieburger, spareribs en frietjes. Het zou om 18.50 u bezorgd worden. Even gebeld hoe we moeten bestellen, omdat er om een adres gevraagd wordt, wij zitten in het hotel. Ze geven aan, op afhalen klikken en kamernummer erbij zetten. Prima. Om 19.00 u niks, om 19.10 u nog niks. Om 19.15 u gebeld. Het was de werknemer niet duidelijk, wat wij bedoelden. Na even zoeken de bestelling gevonden. Medewerker gaf aan, wij hebben jullie gebeld. Klopt niet. Er wordt wel op de deur geklopt (nee geen Sint) het eten eindelijk. Het was inmiddels 19.25 u. Het eten was koud.... Niet lekker.... Veggieburger was een spons met geen smaak. Geen burger met lekkere saus, sla of heerlijke uienringen. Nat, koud en niet lekker. De spareribs waren oke. Wel vet en ook flink afgekoeld. De frietjes waren niet te eten zo koud. Jammer dit is echt niet van der Valk waardig. Geen excuus aan de telefoon of aan de deur. Dit kan echt niet voor dit geld en dit bedrijf!

, 24-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 23-10-2020

Kwaliteit:

Rating

De veggieburger: de onderkant van het broodje was doorweekt. De hamburger: saai, weinig smaakvol. Patat: zonder saus of zout Niet van der Valk waardig, jammer

, 23-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Kamer is super! Het eten wat wij hebben besteld bij valk thuis bezorgd was niet lekker. Patat was kort gebakken en erg slap. Werd netjes op de kamer bezorgd maar het bestek en de saus moesten wij zelf beneden ophalen.

, 23-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Helaas geen bestek etc. Beetje vreemd aangezien men weet dat het op de hotelkamer genuttigd zal worden. Zelfs geen plastic of kartonnen bestek..... Verder niet bijzonder lekker (tapas)

, 22-10-2020

Kwaliteit:

Rating

voor 32 euro, een halve kilo patat gehad, wat ook slap was. Terwijl er op het menu aardappelwedges stonden. 3 kleine stukjes vlees. Deze slechte kwaliteit wat we niet gewend zijn van van der valk. Viel dus heel er tegen helaas :(

, 21-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten was erg lekker. Wij hebben vanuit onze hotelkamer bestelt en het was snel bezorgd. Als voorgerecht hadden wij carpaccio, deze was erg lekker. Als hoofdgerecht hadden we spareribs. Er stond dat het ca 600 gram zou zijn, maar naar onze mening was dit geen ca 600 gram. We kregen namelijk 1 halve rib per persoon. We hebben gebeld naar de receptie om te vragen of dit wel goed was. Als antwoord kregen we dat het gewicht incl. bot is. Dit begrijpen wij alleen dan nog was het geen 600 gram. Als service kregen we aangeboden om nogmaals de spareribs te krijgen. Dit werd snel bezorgd en we hebben de bezorger laten zien wat wij hadden gekregen. Hij gaf ons hierin gelijk dat dit geen 600 gram spareribs was. Hij zou dit terugkoppelen aan de keuken. De service was verder prima en de spareribs zelf waren lekker. Alleen de hoeveelheid van de spareribs viel ons tegen.

, 21-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

uitstekend verzorgd

, 21-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Aardige en attente bezorger, eten was prima; teleurgesteld in theater hotel omdat we het alleen in de hotelkamer mochten opeten; in deze Corona tijd mag toch iets meer flexibiliteit worden verwacht zeker omdat tafels in hotel lobby allemaal leeg waren

, 20-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Voorgerecht carpaccio uitstekend. Mix Grill - prima, rauwkost, frites minder, in een zakje en bezorgen, maar dat kan niet anders. Tip: gebakken aardappeltjes. Nagerecht ook heerlijk. Wel veel afval, iets minder.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 19-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Ideaal om het eten in de kamer te kunnen nuttigen, alleen moet er wel nagedacht worden over het bestek en borden. Voor het bestek moest ik weer terug naar beneden. Eten was heerlijk!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 19-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De hoeveelheid viel tegen

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 19-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bezorging iets later maar geen probleem. Verder is de Prijs kwaliteit verhouding ver te zoeken. Gamba’s waren net gummybeerjes met weinig tot geen knoflook, knoflookbrood was koud, gehaktballetjes was niet te duiden met welke saus, varkenshaasmedaillon was droog en de mozzarella van de honingmosterkip was er blijkbaar afgewaaid......enige wat te eten was was de carpaccio, cheesecake was chemisch weinig vruchten en ik proefde of zag totaal geen witte chocolade. Erg jammer, wij bestellen niet weer. Zonde van ons geld

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 18-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten was lekker, de hoeveelheid meer dan voldoende. We hadden een mix grill, spareribs, brownies en knoflookbrood. De bezorging was 20 minuutjes later dan gewenst, maar dat vinden we niet zo erg. Wel vonden we het jammer dat onze maaltijd van ruim €50,- al bijna koud werd bezorgd.. Concreet; lekker gegeten, maar niet meer warm.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 18-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Fijn dat jullie weer bezorgen, jammer dat niet alles compleet was, we hebben niet gelijk gereageerd omdat we eerst wilden genieten van het eten dat bezorgd was.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 18-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten was op zich lekker maar had warmer aangeleverd moeten worden, en vond het jammer dat we bijvoorbeeld twee keer champignons kregen. Wel twee varianten maar met zo’n grote menukaart kun je toch wel twee verschillende gerechten kiezen? Daarnaast was de bezorging een uur later als werd aangegeven. Geef dan of een andere levertijd op of hou je klant op de hoogte dat het later wordt.

, 18-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Heel goed

, 18-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 17-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bezorging was een half uur later dan afgesproken. Varkenshaas was vrij droog; weinig saus bijgevoegd.

, 17-10-2020

Kwaliteit:

Rating

2x tapasbox warm besteld. Allereerst kwam bij bestelling afhalen niet naar voren dat je bij het hotel moest zijn. Stond dus om 18.20 voor Solera, dichte deur, geen verwijzing op deur naar hotel. Telefonisch niet te bereiken, deur kloppen geen gehoor, wachtrij telefonisch bij hotel. Uit eindelijk op raam kloppen gehoor, moest omlopen naar hoofdingang van hotel. Eten besteld om 18.30, inmiddels was t 18.35. Bij receptie wachten tot 18.50, betalen met tegoed van theatertickets en naar huis. Thuis aangekomen was box 1 lauw tot koud en gelukkig box 2 was wel warm. Smaak was goed, maar koud eten, omlopen en lang wachten is niet de kwaliteit die we anders gewend zijn bij vd Valk

, 17-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Het eten was erg lekker, maar het was onduidelijk waar ik de bestelling op moest halen. Ik heb hier van te voren over gebeld en toen gaf de receptionist aan dat ik bij Solera zelf moest zijn. Toen ik daar aan kwam, werd ik doorgestuurd naar van der Valk... uiteindelijk is het gelukkig goed gekomen en we hebben erg lekker gegeten.

, 17-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bestelling werd 40 minuten te laat bezorgd zonder enige vorm van excuses voor late bezorging. Een berichtje / belletje richting klant bij dusdanige vertraging zou gepast zijn. Voor ons eenmalig.

, 16-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Topkwaliteit, erg lekker en snel bezorgd.

, 16-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bezorging was netjes optijd. De tapas van Solera was erg goed, lekker en warm bij aankomst.

, 14-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was super!

, 14-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk gegeten. Kipkluifjes bij de kinderpatat zijn te veel en te pittig gekruid.

, 11-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Héél smakelijk en genoeg

, 23-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 18-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten smaakte heerlijk. Bezorging was netjes. Aanrader om bij jullie te bestellen!!

, 31-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Het smaakte prima.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 30-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was allemaal uitstekend.

, 25-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bestelling kwam 20 min te laat. Eten was bijna koud. Gevraagt rekening te houden met lactose intolerantie daar is niets mee gedaan.

, 24-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

het bestelde kwam niet overeen met het bestelde menu

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 24-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten was weer heerlijk. De bezo rging was goed

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 27-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Helaas, wij vonden het niet lekker Kids menu: kip geleverd ipv bestelde schnitzels, geen fruitsalade, champignonsaus waren gewoon paar champignons, schnitzels waren taai en droog De Veggie burger was wél lekker Niet voor herhaling vatbaar...Sorry

, 21-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super vriendelijke bezorging. Eten juiste prijs kwaliteit

, 15-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Lekkere varkenshaas, geserveerd met een royale portie friet en een heerlijke grote salade. Voor herhaling vatbaar.

, 11-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

We hebben voor 3 pers. patat gekregen ipv 4 echter was dit voldoende want de patat was erg zout!!! De mayonaise was echter ook nergens te bekennen,jammer. Bjj de mixed grill waren geen spareribs en geen kruidenboter aanwezig. Slamix was erg lekker en royaal schnitzel was goed! Vlees van de mixed grill smaakte goed!

, 05-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

in de Mexicaanse salade zat van alles behalve feta en olijven.

, 02-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten was super goed, super kekker we hebben zo lekker gegeten. Voor herhaling vatbaar. Gr. Joop en Gerry Jongman

, 28-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bezorging was op tijd, alles nog lekker warm en super van smaak. Aanrader !

, 27-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Heerlijk gegeten! Er was goed gekeken naar opmerkingen en dat was top.

, 24-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ik heb het ontbijt laten bezorgen bij mijn schoonvader. De service vooraf vond ik al erg goed, want ik werd gebeld of de tijd wel klopte, gezien de opmerking die ik had geplaatst over vaderdag. Op de 1 of andere manier was de tijd die ik had aangegeven niet bevestigd, De medewerker wou zekerheid hebben of het wel klopte. Ik vind dit zeer dienstverlenend. Het ontbijt is goed ontvangen door mijn schoonvader. Dus al met al goede service,

, 20-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was lekker, op tijd en meer dan genoeg

, 18-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ik heb hier voor het eerst eten besteld en zou het zo weer doen. Wij zijn 1jaar getrouwd en had dit ook aangegeven en ze hebben er een flesje wijn en een dessert bij gedaan. Dat was van het huis. Echt super attent!! Ik had een hele blije en verraste man. Nogmaals dank jullie wel. Met vriendelijke groet, Manon Barends

, 17-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Keurige bezorger in Valk outfit met grote doos doet het goed. Tapas prima en ruim voldoende. Ronde bakjes zien er heel leuk uit maar kantelen snel, zou ik vierkante van maken. We hebben genoten!

, 15-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Goede smaak, prima bezorging en de juiste verpakking!!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 15-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker. Op tijd en goed.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 15-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De bezorging was in orde, de mixed gril was ok. Kindermenu was ruim voldoende. Het grootste probleem was dat de patat en aardappelpartjes nog gewoon rauw waren, ik heb deze zelf nog in de airfryer gedaan.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 14-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Erg lekker eten! Heel mooi ook dat we een fles wijn en koekjes bij de bestelling kregen, bedankt! Dikke aanrader 👌

, 14-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Alles was prima , behoudens de patat, deze was slof/ zacht, niet lekker krokant gebakken aangekomen. Dit moet verbeteren.

, 12-06-2020

Kwaliteit:

Rating

super gastvrij vriendelijk personeel behulpzaam goed verzorgd lekker eten rondje tappas afgehaald precies op tijd complimenten

, 11-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Tapas mix was erg lekker, wel allemaal koud, we misten wat warme gerechtjes. Bezorging prima op tijd en keurig op afstand, Zeker voor herhaling vatbaar.

, 08-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Voor ons de 1ste x en het was heerlijk en genoeg. Alleen was er een bakje met salade open gegaan tijdens transport, wat enorm gelekt had, moest dus eerst de boel schoonmaken

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 08-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Vegetarische Tapasbox is erg prijzig voor dat gene wat er in zit, en de mixed grill was zeer droog. Spare ribs voor ons gevoel s'morgens al gebakken. Bezorging prima.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 07-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten was goed. Je geeft bij opmerkingen het een en ander aan, maar doen ze niks mee daar kijken ze compleet niet na. Als ze daar ook op letten is het goed.

, 06-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Carpaccio en varkenshaas met roomsaus besteld en afgehaald. Ondanks dat we de varkenshaas pas 45 minuten later op aten was deze nog erg lekker. Heerlijk vertrouwde carpaccio met royale salade. Voor herhaling vatbaar. 👍😊

, 06-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super snel en super lekker

, 05-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 05-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Gisteren voor het eerst besteld bij Valkthuis. Nou ik kan u melden, doe maar niet. Wij hadden een varkenshaasje, met recht een varkenshaasjeeee, biefpuntjes in ketjap en een veggieburger. Let wel dat het gene wat we bestelden ruim 46 euro koste. Wat kregen we geserveerd, een troosteloos stukje eten. Kurkdroge varkenshaas, verpakt in zilverfolie, inclusief de saus die ook in de zilverfolie was meeverpakt. Een veggieburger, ook in de folie verpakt, waardoor de kaas aan de folie bleef plakken, en de vrouw eerst de stukjes zilverfolie uit de kaas moest plukken, en was het per slot van rekening ook nog koud. Ik heb mijn vleesthermometer voor de info even in de haas gestoken en die was slechts 37 graden. Gewoon vies lauw. Ik plaats bijna nooit een recensie maar bij zon slecht stukje eten, kan ik het niet laten. De verwachtingen waren hoog waardoor de teleurstelling enorm. Wij kregen om 18:35 de melding dat ons eten onderweg was, gebeld om 19:15 een jongedame gesproken, 6 minuten in de wa

, 04-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 02-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was erg lekker. Helaas dat het menu niet compleet uitgeleverd werd. Mayonaise en salades ontbraken. Over gebeld. Kreeg wel de aanbieding dat het nageleverd kon worden. Maar om nu achteraf alleen in de salade te happen??

, 01-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Hamburger was rauw en koud. Medium is prima maar dit was zo rauw als kan. Zalm was koud, patat was koud en de aardappelen waren koud. Alleen de salade was lekker, maar dat bestel je niet . Verwacht een andere kwaliteit bij een van der valk. Bezorging was een uur, dat was prima

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 01-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Helaas was de kwaliteit niet zoals wij hadden verwacht. Het vlees van de mix grill was te droog/doorbakken. Van de tapas waren bv.. de uienringen zacht. En er was een gerecht vergeten, die werd wel heel snel nageleverd. Kortom, niet tevreden dus. Voor ons geen valkthuis.nl meer.

, 01-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bij de meegeleverde salade zaten toch écht te veel olijven. Verder was het prima verzorgd!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 31-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was lekker, maar de schnitzels waren te donker (bijna aangebrand) en de frites te hard. Super snel bezorgd! Ik denk te snel klaar gemaakt. Volgende keer herkansing!

, 31-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Gisteren voor het eerst besteld bij valkt.thuis Almelo. De kaart ziet er zeer gevarieerd uit. Het bestellen gaat makkelijk en snel. De bestelling is er op tijd. Het eten is goed verpakt. De kindermenu’s zien er goed uit en er zit een leuke traktatie bij. De volwassen worden verblijdt met een heerlijk flesje wijn. Helaas ontbreekt er een gedeelte van de bestelling en is de friet koud. Vervelend als je gasten hebt. Weet niet of ik dit weet ga proberen.

, 29-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Uitstekende verzorging en kwaliteit. Zéér zeker voor herhaling vatbaar!

, 27-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

te weinig saus, geen boter

, 27-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Super geregeld. Goed eten en strak op tijd geleverd. Ook de attentie werd heel erg gewaardeerd

, 26-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Had iets warmer mogen zijn. De hoeveelheid was ruim voldoende.

, 24-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Heel tevreden ! Was heerlijk en heel goed verzorgd. Even een communicatie probleem over het afhalen ☺️ Maar gaan zeker vaker bestellen !

, 24-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

We hebben heerlijk gegeten. De bestelling was mooi op tijd en was nog lekker warm. Het vlees was lekker mals. Echt een aanrader.

, 23-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bestelling keurig op tijd geleverd. Heerlijk gegeten. Voor herhaling vatbaar.

, 22-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten was snel en makelijk te bestellen en werd snel bezorgd door een vriendelijke medewerker. Ook waren we verrast door de goede kwaliteit van het eten. Heerlijk gegeten voor een redelijke prijs!

, 22-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Gisteren tapas laten bezorgen. Het was heerlijk en precies op tijd gebracht. Voor herhaling vatbaar!

, 22-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Top verzorgd, wel matig salade in verhouding met het aantal personen! Verder ziet het barbecue pakket er goed verzorgd uit!

, 21-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was uitstekend

, 21-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Zeer smaakvolle tapasbox, aanrader!

, 21-05-2020

Kwaliteit:

Rating

We bestelden onverwacht en konden binnen half uur de bestelling voor 4 personen ophalen. Het vlees was heerlijk mals. De salade fris en knapperig en de aardappeltje waren geweldig! Heerlijk gekruid ! Thanks !

, 20-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Netjes op tijd bezorgd. Het eten had een goede temperatuur. De patat was wat slap door warmte/vocht wellicht is daar nog een oplossing voor.

, 20-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk gegeten en de bestelling werd keurig op het afgesproken tijdstip geleverd.

, 18-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Het eten was lekker en heerlijk warm. We hebben even op de bestelling moeten wachten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 16-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bedankt, was erg lekker, goed verzorgd en punctueel bezorging. Alle warme gerechten waren na het voorgerecht nog lekker warm en frites erg knapperig. Top, heeft ons 25 jarig huwelijk toch nog dat extra's gegeven👍😉

, 16-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Anders dan de eerste keer dat we bestelden , zat het vlees nu in silverpapier met de saus , dat vinden we niet handig , vorige keer zat de saus in een apart bakje. Maar het eten was heerlijk

, 15-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Vlotte bezorging en netjes op afstand afgeleverd. Kwaliteit van de tapas liet te wensen over. Taaie spare ribs, té hard gefrituurde kipstukjes en alles was lauw bij aflevering. Smaken waren wel prima.

, 15-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 14-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke tapas, keurig op tijd, nette levering

, 13-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Leuk om zo snel een dergelijk lekker diner te krijgen

, 12-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Wat we kregen was lekker zoals gewent van solera. Helaas zaten de spareribs en de saus bij de uienringen er niet bij. Hierover gebeld en er werd gezegd dat het geld werd terug geboekt. Maar niks gezien op mn bankrekening. Jammer

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 12-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Goede service lekker gegeten, Jammer dat er bij het eten geen rauwkost was..

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 11-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 11-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 11-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was heel lekker, goed bezorgd maar we hadden verwacht dat er ook warme gerechten bij zouden zijn. Ondanks dat goed bevallen.

, 11-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten was prima. Keurig op tijd bezorgd. Tip, de saus voor sla en cocktail graag apart leveren. Zat een te veel op.

, 11-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was onze eerste keer thuisbezorgd . het was fantastisch geregeld en super lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 11-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Hetgeen wij besteld hebben was prima van kwaliteit. Echter wij misten de friet, de salade en de vijgencompote. Deze onderdelen zijn niet geleverd, hoewel ze wel vermeld werden bij de bestellijst. We werden goed op de hoogte gehouden van de status van de bestelling en daardoor was het niet zo vervelend dat de bestelling wat later arriveerde.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 11-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Vanaf moment van het mailtje dat het onderweg was en de bezorger aan de deur, was ruim 20 minuten. Hierdoor waren de gerechten lauw. Heel jammer!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 10-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Wij hebben hamburgers en de mixed grill besteld. Deze waren prima van smaak. Net als de aardappelwedges, patat en de gemengde salades. Alles was netjes ingepakt, lekker warm en meer dan voldoende. Bestelling was precies op de afgesproken tijd. Bestelproces was makkelijk. Extra melding gehad via de email dat bestelling onderweg was. Wat heel prettig is. Kortom zeker voor herhaling vatbaar.

, 10-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

We hebben erg lekker gegeten en het eten was op tijd.

, 07-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Net zo lekker als in het restaurant, mooi geserveerd, stipt op tijd, vriendelijk

, 04-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Asperges waren heerlijk. Mixed grill werd geleverd zonder salade en friet.... daardoor wel beetje karig.

, 03-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten was heerlijk, zag er verzorgd uit, bezorging helemaal goed...

, 02-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Abnormaal lekker ! En vers! Echt top!

, 01-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 30-04-2020

Kwaliteit:

Rating

We hebben heerlijk gegeten, zoals we gewend zijn van jullie. Eén minpuntje, de hoofdgerechten worden geserveerd met friet en salade maar de salade vonden wel erg weinig voor met zijn tweeën. Bij onze bestelling ging wat fout, tot 2x toe, dat kan gebeuren, we maken allemaal fouten. Maar jullie hebben dit keurig opgelost, dank daarvoor!